donderdag 16 juni 2011

Afscheids A4-tje

Voor een collega die gaat emigreren hadden we de opdracht om naast onze foto een persoonlijke noot eraan te geven......... Dit is het geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter.