zaterdag 14 februari 2009

Geboorte van onze nichtje

Toen ons nichtje geboren was hebben we verschillende dingen gemaakt voor haar geboorte.
Hieronder een schilderij in 3d van papier van haar geboortekaartje.



Een kaartje voor mijn broer die peetoom is geworden.



Een mooi gedicht voor mijn moeder die voor het eerst oma werd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter.