woensdag 4 februari 2009

My first Cricut Cards

Dit zijn de eerste kaarten die ik gemaakt hebt met mijn cricut.
Ze zijn allemaal gemakat met de George catridge en Design Studio.
Ik heb de cutfile niet zelf gemaakt maar weet helaas niet meer van wie ik de cutfile heb ontvangen.

Gewoon een kaartje om de cricut uit te proberen
De cricut cutfile is van Butterflies ga naar haar blog en download de cutfile

Voor een mannenverjaardag..........

De cricut cutfile is van Butterflies ga naar haar blog om de cutfile te downloaden.

Voor een zwangere vriendin!


Voor een vriendin die 34 is geworden.
De cutfile is van butterflies





1 opmerking:

  1. he meidke leuke kaarten heb je gemaakt meid enne ik ga jou blog linken op mijn blog, leukie.

    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier uw bericht achter.