zondag 15 maart 2009

50 jarig huwelijksfeest


Deze kaart is voor het vijftig jarige huwelijksfeest van mijn schoonouders gemaakt.
Het idee is van Scrappedlives maar heb het zelf nagemaakt met de George cardtridge, omdat haar file in Basecamp en Joys of the Season was en ik deze catridges niet hebt.







En ipv een enveloppe met geld hebben wij dit gemaakt. . Dit was symbolisch omdat ze een nieuw tuinstel wilden kopen. Het ontwerp van de envelopphouder is van Scrappedlives Heb deze wel iets aangepast want het origineel had een hart.


had er twee gemaakt één voor onszelf en de ander voor een familielid.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter.