zondag 27 februari 2011

Mijn eerste Derwent kaart

Mijn eerste kaart met mijn Derwent potloden.
Heb hiervoor een stempel van Kars gebruikt.



2 opmerkingen:

  1. leuk kaartje enne verrassing op mijn blog voor jou

    grts Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mieke,

    Ziet er leuk uit hoor. Je eerste kaartje.
    Op naar de volgende.

    Groetjes,
    Edith

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier uw bericht achter.